האם גוגל באמת מבין אתכם?

האם גוגל באמת מבין אתכם?

כמה פעמים קרה לכם שחיפשתם בדיוק את מה שהייתם צריכים בגוגל ובכל זאת לא מצאתם את מה שאתם מחפשים? נניח שחיפשתם "נגר בהרצליה" עבור בניית שולחן. סביר להניח שתגיעו לאינדקס ובו רשימת של כמה נגרים בודדים בהרצליה ואולי עוד כמה שנמצאים בתל אביב אבל נותנים שירות "גם בהרצליה". מכיוון שלא יהיה לכם שום מידע חוץ ממספר טלפון, עכשיו תצטרכו להתחיל להתקשר לכל אחד מהם, לבדוק מי באמת הכי קרוב אליכם, ואם הוא בכלל עוסק בבניית רהיטים.

במקרים אחרים גוגל יציג לכם אתרים של נגרים פרטיים, אבל לא בהכרח את אלו שחיפשתם ובדיוק מאותן הסיבות.

כאשר החיפוש שלכם כללי יותר, תקבלו המון תוצאות חיפוש שממש לא רלוונטיות לצורך שלכם, כגון : ויקיפדיה, מאמרים, מתווכים, עולמות קשורים או קרובים ותמונות.

למה זה קורה?

בתור מי שמחפשים בגוגל, אנחנו בטוחים שהוא מנוע החיפוש הכי טוב בעולם והוא תמיד יחזיר לנו את התוצאות הכי רלוונטיות. למרות שגוגל הוא בהחלט מנוע חיפוש הרבה יותר טוב מקודמיו (כגון יאהו), גם הוא חשוף להמון מניפולציות מצד מקדמי אתרים ומשווקים באינטרנט אשר מנסים, והרבה פעמים גם מצליחים לתחמן אותו. מקדם אתרים מתוחכם יכול "לשכנע" את גוגל שהאתר של הלקוח שלו רלוונטי גם במקרה שכשנכנסים אליו מגלים שהוא דל למדי ואתם לא ממש יודעים אם בעל המקצוע או החברה שמוצגת באתר אמינים ויכולים לספק לכם את מה שאתם צריכים.

מרוב עצים לא רואים את היער

למרבה המזל, קיימים גם לא מעט אתרים איכותיים בתחומים כמו בעלי מקצוע, רפואה, משפט, אתרים שמשווים בין שירותים וכו'. העניין הוא שכל האתרים האלו לא מחוברים ביניהם ויש הרבה אתרים עם רשומות כפולות (לדוגמה, כמעט כל אחד מאתנו שרוצה להיפטר מהאוטו מהר מפרסם גם ביד 2 וגם ב-WinWin). במצב זה נוצר הרבה רעש רקע שמקשה עליכם למצוא את מה שאתם צריכים בגלל עודף מידע.

הכול במקום אחד

בנקודה הזו אתם בוודאי שואלים את עצמכם אם אין דרך לאסוף את כל המידע שנמצא ברשת במקום אחד ולהציג אותו בצורה קלה ופשוטה לאחר שמבצעים חיפוש פשוט?!

הכירו את לינקלי, האתר שמשנה את כללי החיפוש! לינקלי פועל באמצעות אלגוריתם מתקדם שיודע לאתר ולהציג לכם תוצאות מאוד ממוקדות מבין עשרות אלפי עסקים מכל התחומים והסוגים על פי התמחויות וקטגוריות משנה, כמו גם את כל גופי הממשל וגופים ציבורים אחרים. יותר אתם לא צריכים לחפש עורך דין שמטפל בתביעות מול חברות הביטוח או חברה המתמחה בציוד למסעדות, אתם יכולים למצוא את כולם במקום אחד ובאופן פשוט ומהיר.

מלבד חיפוש סופר מדויק שמחזיר רק תוצאות מדויקות ואת אלו שהכי קרובות אליכם על פי רדיוס שקבעתם מראש, ברגע שאתם מוצאים שירות או מוצר שמעניין אתכם, אתם יכולים לבקש הצעת מחיר, וכל בעל עסק שפעיל באתר יקבל על כך התראה. ברגע הזה אתם מקבלים כמה הצעות מחיר על פי עיקרון "כל הקודם זוכה" והמכרז שיצרתם נסגר לאחר כמות קבועה מראש של הצעות. וזאת על מנת למנוע מצב בו אתם פתאום מוצפים בעשרות פניות. בלינקלי תוכלו כמובן לבקש בקליק גם הצעת מחיר אך ורק מבעל מקצוע ספציפי ישירות מדף העסק שלו.

מצב זה גורם לבעלי העסק לרדוף אחריכם, שהרי מי לא רוצה לקבל לקוח טרי שמחפש פתרון ברגע זה. כיום המצב הוא הפוך ורוב בעלי העסקים שרוכשים פניות מגורמים חיצונים נאלצים להסתפק ב"לקוחות קרים" שכנראה לא נמצאים בנקודה הקריטית מבחינתם. המצב הזה גם מונע מקרים לא נעימים בהם אתם מעוניינים לקנות מוצר מסוים שנראה מאוד אטרקטיבי, אך בפועל מסתבר שהמחיר אותו אתם רואים הוא לדגם מתצוגה, ייבוא מקביל עם אחריות מקוצרת וכו'.

חשוב לציין כי כל בעל עסק יכול לשלם על כמה פניות שירצה, אך ההופעה באתר היא בחינם וללא "דמי כניסה" המקובלים באתרים רבים בארץ. מודל זה מאפשר לכם להיחשף לכמות העסקים האמיתית שמספקת את מה שאתם צריכים ולא להיות כלואים בתוך בועה בלתי נראית.

לדעת מי באמת הכי טוב

כולנו מכירים את הביקורות של גוגל שעולות יחד עם המפות שלה, אך בשל ההבדלים בין אתרי גוגל ברחבי העולם, בארץ יש רק קטגוריות מאוד מסוימות שמקבלות דירוגים כמו למשל בתי מלון, מסעדות וכו'. אם תחפשו בגוגל "נגרים מומלצים", יכול להיות שבאמת תגיעו לאתר רלוונטי, אבל יכול להיות שגם תגיעו לכתבת תדמית שלא ברור לכם אילו בעלי אינטרסים השתתפו בהכנה שלה.

מכיוון שאתר לינקלי כולל כאמור את כל סוגי השירותים והעסקים, תוכלו לראות דירוגים גם עבור עסקים שעד כה הייתם צריכים לחפש עליהם המלצות בעיקר בפייסבוק או בין חברים. לדוגמה, חברות אינטרנט, שירותים בתחום המזון שאינן מסעדות (כמו קייטרינג), פרילנסרים עצמאיים, חנויות מתמחות (החל מהנעלה ועד שמלות כלה) ועוד.

אהבתם את המאמר? שתפו:

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

אם אהבת את המאמר הזה, יש לנו עוד מידע שיכול לעניין אותך:

מיזם חדשני לינקלי

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג של לינקלי. כל מידע הרלוונטי ביותר בתחום הצרכנות בישראל

מדריך חינם לספקים ולנותני שירות

המדריך המלא לספקים ולנותני שירות כל הטיפים והסודות שחובה לדעת על גיוס לקוחות ברשת ושמירה עליהם לאורך זמן. זמין עכשיו להורדה בחינם

לינקלי - משנים את כללי החיפוש

מדריך חינם ללקוחות וצרכנים

מדריך חובה לכל צרכן בישראל! המדריך המלא לצרכנים לנצח את השירות הבירוקרטי ולנהל צרכנות נבונה באינטרנט

לינקלי לוגו

ההרשמה מוקדמת ללינקלי כבר החלה!

ביחד משנים את כללי החיפוש. פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המאפשרת לך למצוא את השירות הרלוונטי לכל צורך במינימום זמן ומאמץ.