כל האמת על עולם הלידים

כל האמת על עולם הלידים

אין היום כמעט בעל עסק שלא מנסה להשיג יותר לקוחות דרך רשת האינטרנט, ובהרבה מקרים זה באמת נוח יותר מאשר לפרסם בעיתונים לפי מילה או לקנות זמן שידור יקר ברדיו (שלא לדבר על פרסומות בטלוויזיה שעלותן כלל אינה ריאלית עבור הרוב המוחלט של העסקים). הבעיה היא שלמרות שברשת האינטרנט וברשתות החברתיות קל מאוד לכאורה לפלח קהלי יעד על פי הצרכים והמאפיינים שלהם, רוב הפניות שבעלי עסקים מקבלים (ומכונים לידים) הם עדיין לא מספיק ממוקדים, ובמקרים רבים מידי, גם לא משתלמים.

אתר "לינקלי" מציע מודל חדש ומהפכני למכירה וקנייה של לידים שנותן לבעל העסק את מה שהוא צריך באמת. בלינקלי המודל מאפשר חיסכון בעלויות ובמקביל טיפול בלידים איכותיים וממוקדים בלבד. על מנת להבין איך בדיוק זה קורה, בואו נעבור על נקודות התורפה של מרבית הלידים שקונים ומוכרים היום.

מיקוד

בעיית המיקוד משותפת לכל סוגי הלידים שמקבלים : בין אם מדובר בלידים שמקורם בפייסבוק וגוגל מלקוח שמילא טפסים באתר שלכם או התקשר לעסק, ובין אם מדובר בלידים שקונים בחבילות ממוסחרות של מאגרים ורשימות שונות של לידים. הרבה פעמים הלקוח מחפש מוצר או שירות שאנחנו כבעלי עסקים קטנים לא יכולים לספק לו מסיבות כאלו ואחרות, ובמקרים אחרים מסתבר שהוא רחוק מדי מאתנו. לדוגמה, הרבה מורים פרטיים מלמדים במרחק של 10-15 קילומטרים מהבית או בבית שלהם, אבל הם ממשיכים לקבל פניות מתלמידים שגרים רחוק. לפעמים נוצר מצב שבו הלקוח מאוד רוצה לקבל שירותים מהעסק, אבל עבור העסק מדובר בכאב ראש שהוא בכלל לא רצה להיכנס אליו מלכתחילה (כאן העגל הוא זה שיותר רוצה לינוק…).

לינקלי מטפל בבעיית המיקוד על ידי כך שהוא מאפשר ללקוח לבחור בדיוק את מה שהוא זקוק לו ובמיקום שהוא זקוק לו. לדוגמה, לא כל מי שצריך רופא שיניים בהכרח זקוק לאותו השירות: יכול להיות שהוא צריך בדיקה כללית, אבל יכול להיות שהוא זקוק לשירותי הלבנת שיניים או הצעת מחיר לבניית תכנית לשיקום הפה. על אותו עקרון, יכול להיות שמישהו מתעניין בשירות ייעוץ של רואה חשבון בנושא ספציפי של פרישה ומישהו אחר מתעניין ברואה חשבון כדי לקבל ליווי חודשי שוטף לעסק שלו. המנוע החכם והמתקדם של לינקלי יודע לחבר במדויק  בין הצורך הממוקד של הלקוח לבין מי שיכול לספק לו בדיוק את השירות והפתרון ולשלוח את הצורך של הלקוח כליד ממוקד אך ורק לבעלי עסק רלוונטיים. כמו כן, כל עסק מגדיר לעצמו רדיוס של אזורי מתן שירות, כך שהוא לא צריך לדאוג מקבלת פניות לא רלוונטיות. בלינקלי קיימים פרמטרים רבים נוספים, שכדאי לכם להכיר מקרוב.

עלות

בנוסף לבעיית הדיוק והרלוונטיות, מרבית חבילות הפרסום היום דורשות השקעה של זמן לא מבוטל ושל לפחות כמה מאות שקלים בכל חודש בשביל להיות אפקטיביות. מי שישקיע פחות מ-500 ₪ בגוגל או בפייסבוק כנראה לא יופיע במקום מספיק גבוה ולא יקבל מספיק חשיפות. אפילו אם הוא ייגש לאתר או סוכנות למכירת לידים, סביר להניח שהוא יצטרך לטפל בעשרות פניות שונות שחלקן כאמור בכלל לא רלוונטיות. לעיתים קרובות הוא יגלה כי בנוסף הוא נלחם על אותו לקוח עם עשרה עסקים שונים במקביל  ו"שכחו" להגיד לו שהליד הזה מחולק (מה שעוזר למכור חבילות קצת יותר זולות, אך בחישוב כולל הן בלתי משתלמות בעליל).

במקרים רבים העלויות הופכת להיות אפילו יותר גבוהות מכיוון שצריך לשלם פעם אחת לפלטפורמה בה מפרסמים ופעם שנייה לסוכנות שמריצה את הקמפיין (בלי האופטימיזציה  הזו, העלות לכל לחיצה תהיה מאוד גבוהה והעלות של יחס ההמרה תרקיע שחקים), כל זה בלי שלקחנו בחשבון את העלות של קידום אורגני בגוגל, ניהול מדיה חברתית ועוד פעילויות שבעל העסק צריך להשקיע בהן המון זמן וכסף. כשלוקחים בחשבון את כל אלו, לא בטוח שלבעל העסק נשאר מספיק זמן ואנרגיה לתפעול העסק עצמו …

בלינקלי לא צריך לקנות חבילות ענקיות עם מאות לידים שאין עליהם שליטה ואין לגביהם ידיעה מוקדמת מהי איכותם, או להריץ קמפיינים בסדרי גודל כאלו. שיטת מכירת הלידים המהפכנית בלינקלי לבעלי עסקים מתבצעת בזמן אמת בשיטת "כל הקודם זוכה" ולמספר מוגבל ומצומצם מאוד של בעלי עסקים. בעל עסק יכול להחליט האם לרכוש ליד אך ורק כאשר הוא חושב שהליד המוצע הוא רלוונטי עבורו. כל הצדדים מרוויחים בשיטת WIN-WIN . הלקוח יודע שהוא יקבל הצעת מחיר מהירה מבעל עסק שמסוגל לתת לו פתרון לצורך, בעל העסק יתן הצעה ממוקדת ללקוח רציני שמתעניין בזמן אמת בצורך מסוים.

חשיפה

מרבית אתרי הפרסום כיום שמתבססים על הצגה של עסקים מציעים מספר מסוים של חשיפות עבור מחיר קבוע ובדרך כלל מי שיכול לשלם יותר יקבל הרבה יותר חשיפות. במקרים אחרים, העסק כלל לא יקבל חשיפות מכיוון שהוא יצטרך לשלם כסף רק על מנת להיכנס למאגר של האתר (וזה כמובן לא מפורסם בשום מקום עד שהוא לא שואל…). התוצאה היא שהעסק מתאכזב מהר מאוד ולא חוזר לפרסם באתר, כאשר עסקים גדולים ומבוססים יותר הם אלו שמקבלים הכי הרבה חשיפה.

בלינקלי הפרסום הסטנדרטי הוא חינם ולא עולה גרוש גם אחרי חודש, גם אחרי חצי שנה וגם אחרי שנתיים. על מנת לקבל חשיפה מוגדלת ואפשרויות יצירת קשר נוספות, ניתן לרכוש חבילות פרסום מורחב במחיר FIX כשהעסק יכול לראות בדיוק מה נותנת לו כל חבילה באמצעות טבלה. בלינקלי אין הפתעות בחשבונית, אין "מסחטת כספים", הכל ידוע וברור מראש, בשיטת "הכל כלול".

הסטנדרטים האלו ממקמים את לינקלי באופן משמעותי  מעל האתרים בשוק המקומי אשר נתפסים על ידי הצרכנים כפחות ופחות אמינים, ובשורה אחת עם הסטנדרט המקובל בחו"ל, שבו אין אי-ודאות, הפתעות ואותיות קטנות שמונעות מן העסקים הקטנים והפרילנסרים להתקדם ולהתמודד כראוי ובאופן הוגן והגיוני. יתרון נוסף של לינקלי הוא בכך שרשת או עסק עם פריסת סניפים, משלם על כל הסניפים מחיר של עסק בודד והעסק יכול לשלוט בכל הסניפים שלו ממקום אחד בשליטה מרכזית.

לסיכום, אם עד היום גם אתם התייאשתם מרכישות של חבילות לא רלוונטיות של לידים ומקמפיינים שלא הביאו לכם תוצאות, לינקלי, כפלטפורמה מרכזית וחדשנית, מציע לכם הזדמנות אמיתית ואטרקטיבית לקבל עוד לקוחות ממוקדים ורלוונטים בלי כאב ראש ועוגמת נפש במחיר הוגן.

אהבתם את המאמר? שתפו:

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

אם אהבת את המאמר הזה, יש לנו עוד מידע שיכול לעניין אותך:

מיזם חדשני לינקלי

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג של לינקלי. כל מידע הרלוונטי ביותר בתחום הצרכנות בישראל

מדריך חינם לספקים ולנותני שירות

המדריך המלא לספקים ולנותני שירות כל הטיפים והסודות שחובה לדעת על גיוס לקוחות ברשת ושמירה עליהם לאורך זמן. זמין עכשיו להורדה בחינם

לינקלי - משנים את כללי החיפוש

מדריך חינם ללקוחות וצרכנים

מדריך חובה לכל צרכן בישראל! המדריך המלא לצרכנים לנצח את השירות הבירוקרטי ולנהל צרכנות נבונה באינטרנט

לינקלי לוגו

ההרשמה מוקדמת ללינקלי כבר החלה!

ביחד משנים את כללי החיפוש. פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המאפשרת לך למצוא את השירות הרלוונטי לכל צורך במינימום זמן ומאמץ.