מי באמת הכי זול?

מי באמת הכי זול?

כולנו מכירים את האתרים הישראליים להשוואת מחירים ואת אתרי המכירות בחו"ל שמבטיחים לנו את המוצרים הטובים ביותר במחירים הזולים ביותר תוך כדי שהם משווים בין כל הספקים השונים בשוק. אבל מי שכבר הזמין שניים או שלושה מוצרים ברשת (ולפי הסקרים, רובינו מזמינים הרבה יותר מזה), בוודאי כבר הבין שהדברים אינם כה פשוטים.

אז נתחיל עם מה שהישראלים הכי אוהבים, השוואת מחירים, ונבין מדוע הם לא מספקים את התמונה המלאה:

1.רוב האתרים של השוואת המחירים מחייבים בתשלום את כל הספקים כאשר מישהו מאתנו מקליק על פרט כלשהו במודעה שלהם. במילים אחרות, האתרים האלו לא באמת מציגים לכם את כל הספקים בשוק, אלא רק את אלו שיש להם במאגר, וסביר להניח שכמעט כל הספקים באתר מגלגלים חלק נכבד מעלות החשיפה שלהם אליכם. הרי לא כל מי שמקליק על מודעה מבצע רכישה…  זה נכון במיוחד במצבים בהם האתרים מעלים את המחירים באופן פתאומי כפי שחוזה ההתקשרות מאפשר להם.

2.האתרים אמורים להיות מחוברים למלאי של החנויות על מנת להימנע ממצבים של הצגת מוצרים שאינם קיימים באמת במלאי (במיוחד אם מוכרים אותם במעט חנויות), אך בפועל לפעמים יש עיכובים שונים ומגיעים לדף מוצר שאינו קיים או למוצר דומה מסדרה ישנה יותר. יש לציין כי באחרונה קיים שיפור בנושא, אך המצב עדיין רחוק מאוד מלהיות הוגן.

3.לעיתים החנויות מפרסמות מחיר זול למוצר ביבוא מקביל, וכאשר הצרכן מתקשר על מנת לקבל את המחיר הזול, משכנעים אותו מאוד בקלות שהיבוא המקביל אינו משתלם או שיש דגם חדש יותר, ולעיתים זהו אינטרס משותף של בעלי החנות והיבואן שהוא סוג של מונופול. הבדלים האלו יכולים להגיע למאות שקלים בקטגוריות מסוימות (לדוגמא : מכשירי חשמל).

דרך אחרת היא כמובן להיכנס ישירות לגוגל ולהתחיל לחפש, אבל גם פה התוצאות המתקבלות וסינון התוצאות אינו כה פשוט : לפעמים נקבל תמונות, סרטונים או אתרים שממש לא רלוונטיים ופשוט גורמים לנו בלית ברירה לבזבז זמן יקר, ולפעמים נצטרך לבצע עשרות חיפושים שונים רק על מנת למצוא פתרון מהיר ואמין לצורך שלנו.

משלוחים מחו"ל ומכירות פומביות – לא תמיד זול, וממש לא מהיר

משלוחים מחו"ל זו כבר אופרה אחרת, ואין להכחיש שהם חוללו מהפכה של ממש בארץ, במיוחד בקטגוריות כמו בגדים ואקססוריז פשוטים ודברי נוי קטנים (עלי אקספרס").

החיסרון של האתרים האלו הוא זמן משלוח יחסית איטי באתרים מן המזרח הרחוק או דמי משלוח לא אטרקטיביים באתרים כמו אמאזון, במיוחד אם קונים פריטים שמחירם הוא פחות מ-20$. כל זאת בהנחה שהמוצר שרציתם בכלל נשלח לישראל ולא תצטרכו להשתמש בשירותיה של חברה מתווכת שתשמח אף היא לגזור עמלה שמנה. ישנם גם מבצעים שמוגבלים רק למי שחבר במועדון הצרכנים (כגון "אמאזון פריים").

פתרון אחר הן מכירות פומביות. אלו יכולות לעבוד מצוין אם יש לכם עצבים חזקים וכוח קנייה גדול מול קונים אחרים, אך אם אתם לא מתכוונים לשבת ולרפרש את המסך או לשנות את הצעת המחיר שלכם כל דקה, יהיה לכם קשה מאוד למצוא מוצרים נדירים או נחשקים במחירים טובים. הוסיפו לזאת תופעות שרבים כלל אינם מודעים אליהן, כמו בוטים אוטומטים מטעם בעלי האתרים, שמעלים ומורידים את הצעת המחיר במהירות שאדם לא יכול להתחרות בה, ואתם יכולים להבין לבד למה הרבה מאוד אנשים עדיין מעדיפים לקנות מוצרים במחירים קבועים.

מלבד כל אלו, למוצרים מעל מחיר מסוים צריכים להוסיף גם מיסים ומע"מ. הם עדיין עשויים להיות זולים יותר מהממוצע בארץ, אך פתאום המחיר ההתחלתי המדהים אינו כה מדהים והרבה אנשים יעדיפו לשלם קצת יותר בשביל לקבל את המוצר שהם צריכים היום או מחר בראש שקט.

לינקלי – להגיע למי ולמה שרציתם בלי כאב ראש

אם קצת ביאסנו אתכם, יש לנו חדשות טובות, זה ממש לא חייב להיות כך! האתר החדש והמתקדם לינקלי-משנים את כללי החיפוש, מבצע מהפכה של ממש בתחום המכירות ברשת ומחבר אתכם בקלות ובמהירות ישירות אל המוכרים ונותני השירותים: לינקלי מאפשר לכם לבחור לא רק בין ספקי מוצרים שונים וחנויות, אלא גם בין בעלי מקצוע ופרילנסרים מכל הסוגים והמינים ובכל תחום, ממש באותה הקלות.

התהליך פשוט מאוד : ברגע שאתם מגיעים לקטגוריה המבוקשת באמצעות קליק פשוט (נוח ויעיל יותר מגוגל ולא דרך רשימת מכולת), אתם יכולים לבחור מיקוד ספציפי יותר בול לצורך שלכם, כמו גם את המיקוד הגאוגרפי המבוקש ובקשה מיוחדת. עבור כל בעל עסק או ספק, תוכלו לקבל את כל פרטי יצירת הקשר הישירים או פשוט להקליק עליהם, בלי צורך להיכנס לאתר שלו וכמובן לראות את חוות הדעת והדירוגים שנתנו לו הגולשים. מלבד זאת, באמצעות לחיצה אחת פשוטה על העכבר, תוכלו לבקש הצעת מחיר במהירות ולקבל הצעות מחיר רק מהספקים הרלוונטיים והמומלצים ביותר.

באופן זה, לא רק שמנוע החיפוש החכם והמתקדם של לינקלי מונע מצבים של אי הבנות ושיטות "מצליח" למיניהן (אתם יכולים לכתוב בדיוק מה אתם רוצים), אלא גם עושה עבורכם את כל זה במהירות, בלי שאתם צריכים לגשת לחנות, לנווט בתוך ממשק לא מובן של חנות וירטואלית או לשלוח טופס מעצבן עם המון פרטים. בלינקלי הפורמט הוא אחיד, וברגע שהשתמשתם בו פעם אחת, לא תצטרכו ללמוד כיצד לעשות זאת שוב. הדבר היחיד שמשתנה, הוא הקליק שלכם על הצורך הבא.

אם הגעתם עד לכאן, אנו ממליצים לכם לא לסמוך עלינו בעיניים עצומות, אלא פשוט להתנסות בלינקלי בעצמכם ולהבין איך הוא חוסך לכם כסף, זמן ועצבים ומדוע הוא שונה מכל מה שהכרתם עד כה.



אהבתם את המאמר? שתפו:

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

אם אהבת את המאמר הזה, יש לנו עוד מידע שיכול לעניין אותך:

מיזם חדשני לינקלי

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג של לינקלי. כל מידע הרלוונטי ביותר בתחום הצרכנות בישראל

מדריך חינם לספקים ולנותני שירות

המדריך המלא לספקים ולנותני שירות כל הטיפים והסודות שחובה לדעת על גיוס לקוחות ברשת ושמירה עליהם לאורך זמן. זמין עכשיו להורדה בחינם

לינקלי - משנים את כללי החיפוש

מדריך חינם ללקוחות וצרכנים

מדריך חובה לכל צרכן בישראל! המדריך המלא לצרכנים לנצח את השירות הבירוקרטי ולנהל צרכנות נבונה באינטרנט

לינקלי לוגו

ההרשמה מוקדמת ללינקלי כבר החלה!

ביחד משנים את כללי החיפוש. פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המאפשרת לך למצוא את השירות הרלוונטי לכל צורך במינימום זמן ומאמץ.