שאלות לגולשים

שאלות ותשובות
  1. מה הייחוד של לינקלי  ומה הערך המוסף בשבילי ?

בניגוד לאתרים אחרים שמתמקדים בעיקר בבעלי מקצוע ,לינקלי הוא האתר הראשון שמאפשר למצוא ולהתחבר ממקום אחד, במהירות הקליק, לכל שירות ומוצר שאתם צריכים, כולל שירות נטו לעם, שמחבר אתכם פשוט ומהר לגופים ציבוריים ומשרדי ממשלה. בנוסף, בלינקלי ניתן לקבל הצעות מחיר מותאמות בול לצורך שלכם, ישירות מבעלי מקצוע, פרילנסרים ונותני שירותים בכל תחום.

  1. לינקלי  חוסך לי זמן  , כיצד ?

לכל קטגוריה בלינקלי יש תתי קטגוריה של בעלי עסקים ושל מוסדות ציבוריים או משרדי הממשלה. מנוע החיפוש המתקדם של לינקלי יודע לזהות בקליק לא רק קטגוריות, אלא גם לחבר לכם מהר ובקליק את הצורך המאוד ספציפי שאתם צריכים, כגון: כתובת המייל של בעל תפקיד, טלפון לחיוג מהיר, טופס, עורך דין מומחה לדיני תעבורה, דיאטנית או מנעולן 24 שעות באזור מגוריכם, הכל בשיטת כל הקודם זוכה וגם מוגבל למספר מצומצם של ספקים.

  1. לינקלי חוסך  לי כסף , כיצד ?

בעוד באתרים אחרים אתם מבזבזים שעות על חיפושים ורצים אחרי בעלי מקצוע או חיפוש של טפסים, בלינקלי אתם מוצאים את מה שאתם צריכים בקליק תוך שניות ויכולים להמשיך בשגרת העבודה או היום שלכם, שהרי זמן שווה כסף…  בנוסף, הספקים יכולים להציע לכם מחיר סופר-אטרקטיבי מכיוון שעלויות הפרסום שלהם בלינקלי פשוט זולות משמעותית לעומת המתחרים וערוצי פרסום אחרים ברשת.

  1. בלינקלי מוצאים הכל בקלות , אבל כל צורך אפשר לחפש גם בגוגל – לא ?

מנועי חיפוש ותיקים ומוכרים כמו גוגל, מציגים את תוצאות החיפוש, שאנו מחויבים להקליד, בפורמטים שונים וכוללים תמונות, סוגי אתרים שונים, סרטונים וגם… אתרים וכתובות שלא תמיד רלוונטיות לצורך שלנו… המטרה של גוגל היא בסופו של דבר להציג תוצאות כמה שיותר מגוונות, אך כאשר אתם מחפשים צורך ספציפי, מגוון התוצאות הגדול עשוי דווקא לבלבל אתכם. לפעמים, עודף המידע הקיים גונב מאתנו זמן יקר. לדוגמה, אם אתם מחפשים שירותי צילום סטילס, אתם כנראה לא תרצו לקבל בתי ספר לצילום או הסבר טכני מהו צילום סטילס… בלינקלי הכל ממוקד וניתן לחפש בקליק וגם למיין תוצאות כפי שנבחר, למשל : לפי דירוג העסק.

  1. המענה עבורי באתרים הממשלתיים חלקי ביותר , כיצד אתם פותרים את הבעיה ?

מבחינת הגולש, על מנת למצוא ולהתחבר מהר ובדיוק למה שהוא מחפש באתרים הממשלתיים, הוא חייב לעבור באופן מאוד מסורבל ולא ידידותי בין כל הקטגוריות ולמצוא את הטופס הספציפי שהוא זקוק לו על מנת לבצע פעולה מסוימת או להתחיל בהליך מסוים. הבעיה היא שמנועי החיפוש של האתרים הללו הם לא מספיק ספציפיים ומחזירים המון תוצאות שממש לא רלוונטיות, כמו למשל שינויי חקיקה והיסטוריית התחום, שאינם באמת רלוונטיים. יתרון נוסף הוא האחידות של תצוגת ומיקום התוצאות והנושאים בכל הגופים. שוב, גם פה לינקלי מביא אתכם בול לצורך וחוסך מכם זמן יקר ועצבים מיותרים.

  1. אם לינקלי הוא נטו  בשביל העם , אז אתם בטח מקבלים כסף ותקציב מהממשלה ?

לינקלי אמנם מקל עליכם למצוא מידע ממשלתי, אך חד משמעית, הוא לא ממומן או מקודם בשום דרך על ידי הממשלה או מוסדותיה. זוהי יוזמה פרטית של בעלי האתר. (מומלץ לקרוא את התשובה לשאלה האחרונה) . המודל העסקי החכם של לינקלי מבוסס אך ורק על בעלי עסקים ופרילנסרים בכל התחומים. השיטה הייחודית שלנו מביאה למצב שבו כו-לם רק מרוויחים. לינקלי מחבר באופן מאוד ממוקד את נותני השירותים ואת בעלי העסקים אל הלקוחות והצרכנים בכל תחום, באופן שחוסך להם סכומים עצומים של הוצאות שיווק ופרסום.

  1. כיצד פועל מנגנון הצעות המחיר של לינקלי ולמה אתם חושבים שהוא הכי טוב בשבילי?

ללינקלי יש שני מגנוני הצעת מחיר ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר :

המנגנון הראשון מבוסס על התאמה בין הצורך שלכם לבין בעלי מקצוע ופרילנסרים, כאשר מקסימום עד ארבעה בעלי מקצוע יכולים לזכות ולתת לכם הצעת מחיר לצורך שלכם. זאת על מנת שלא תוצפו בפניות גם לאחר שכבר בחרתם בהצעה הטובה ביותר. המנוע החכם של לינקלי לא ישלח את הבקשה שלכם לספקים שאינם מסוגלים לתת פתרון שהוא ב-ו-ל מה שביקשתם, גם אם יהיו פחות מארבעה.

המנגנון השני מבוסס על פנייה ישירה ובלעדית לבעל עסק לאחר שכבר נכנסתם לעמוד שלו בלינקלי על מנת שהוא ייתן לכם הצעת מחיר אישית.

  1.  מתי כדאי לי לבקש הצעת מחיר מבעל עסק ספציפי ומתי ממספר ספקים בקליק?

כאשר הקטגוריה לה אתם זקוקים היא רחבה יחסית (לדוגמה: תכנון ועיצוב גינות), מוטב לכם לבקש ממש בקלות ומהר, הצעת מחיר מכמה ספקים במקביל באמצעות המנגנון שלנו לקבלת הצעות מחיר, זאת על מנת לקבל את המחיר הזול ביותר וגם כדי שתוכלו להשוות את איכות השירות וחוות דעת לקוחות.

לעומת זאת, כאשר הצורך שלכם הוא מאוד ספציפי כמו למשל ריפוד ספה ישנה בישוב שלכם, ייתכן שתמצאו פחות מארבעה ספקים שיענו מהר על הדרישה הזו, ואז כדאי לקבל מענה יעיל יותר על ידי פנייה ישירה ובלעדית לבעל עסק ישירות מהדף שלו בלינקלי. גם במקרה ויש לכם המלצה אישית ממישהו שאתם מכירים כדאי לפעול בדרך זאת.

  1. איך אני יכול לדעת שבעל העסק אמין ?

הדירוג וחוות הדעת שמופיעים בדף של כל בעל עסק נלקחים מביקורות שנכתבו ע"י לקוחות ולאחר שהתחברו באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם, אך חשוב גם לבדוק כמה מדרגים דירגו אותו ושהביקורות עם תוכן ולא סתמיות. כברירת המחדל הראשונה של מנוע החיפוש של לינקלי, תמיד נציג לכם את התוצאות של העסקים לפי סדר הדירוג שלהם כאשר העסק בדירוג הגבוה ביותר ובעל מספר הדירוגים הרב ביותר יהיה העליון ביותר. בנוסף, רצוי להתרשם מהדף של בעל העסק. ככל שהדף של בעל העסק מושקע יותר וכולל יותר פרטים ומדיה, כך תוכלו לדעת שהוא אותנטי יותר ומתאמץ על מנת להבליט את עצמו באופן חיובי.

  1. כיצד אוכל לדעת שבעל עסק מציע לי בול את מה שאני מחפש ?

המנגנון החכם והמהפכני של לינקלי מחבר בין הקטגוריות שבחרתם ומילות המפתח לבין השירות שאותו בעל העסק מציע ברמת השירותים והפתרונות באופן מאוד מפורט. לכן, אם גנן לא מספק שירותי התקנת השקיה אוטומטית למרפסת (למשל), אין לו סיבה לסמן זאת מכיוון שאז הוא יקבל פנייה מלקוחות לא רלוונטיים (וכל פנייה עולה לו כסף). כאשר תוכנן מיזם לינקלי, ביצענו סקרים אצל המון בעלי מקצוע בתחומים רבים וכך, יצרנו שיטה שמחברת אוטומטית צורך של לקוח ופתרון של ספק באופן הכי ממוקד ומהיר שניתן. זו הסיבה שאנו חוסכים לכם וגם לספקים המון זמן וכסף.

  1. מה אני יכול לעשות כדי לתרום ולסייע לאחרים ?

קודם כל, חוות דעת ודירוגים אותנטיים יעזרו לכולם לקבל מושג טוב יותר על איכות השירות והמקצועיות של בעלי המקצוע  הפרילנסרים ונותני השירותים, נדגיש כי חשוב מאוד גם לפרגן שצריך, ולא לספר רק על חוויות רעות. אחרי הכול, גם אתם וגם אחרים רוצים למצוא בעלי מקצוע וספקים אמינים…

חשוב מאוד, שתדרגו גם את המוסדות הציבוריים השונים ומשרדי הממשלה. יחד נוכל להשפיע גם עליהם באופן מצוין. אף פקיד ואף גוף ממשלתי לא חסינים ולא צריכים להיות חסינים לביקורת, חיובית או שלילית, בדיוק כמו כל עסק פרטי. יש לנו תכניות והפתעות נוספות להמשך, עבור הפרויקט של  שירות נטו לעם ומאוד יעזור לנו לעזור לכם, אם תתייחסו ברצינות גם לדירוג במוסדות הציבוריים.

  1. למה כדאי לי להירשם לתפוצת הניוזלייטר של לינקלי ?

אנחנו מאוד ממליצים לכם להירשם לרשימת התפוצה שלנו אם אתם רוצים לדעת מה חדש ואילו פונקציות יוצאות דופן נוספו לאתר. אנחנו מבטיחים לא להפגיז אתכם במסרים שיווקיים וחומרים פרסומיים, אלא רק על מה שחשוב באמת. חוץ מזה, בינינו… תמיד תוכלו לבחור להסיר את עצמכם מהרשימה בהמשך. אם לא תנסו אותנו – איך תדעו שזה כדאי לכם? אגב, אם יש לכם נושאים מסוימים שאתם חושבים שיהיו מעניינים עוד אנשים ותרצו שנכתוב עליהם ונעדכן אתכם, כתבו לנו על זה באמצעות עמוד צור קשר ידידותי שהכנו עבורכם.

  1. מאיפה בכלל בא לעולם מיזם לינקלי ? מה הסיפור פה?

להלן הסיפור האישי ובאופן גלוי ושקוף, של מייסד ובעלי האתר, אייל זמיר, בן 52, סא"ל במילואים:

חוויתי בשנים האחרונות משבר אישי ומשפחתי וקריסה כלכלית כואבת. בתקופה זו נזקקתי להמון מידע, חיפשתי טפסים, הגעתי למוסדות ציבוריים שונים ביום שהם סגורים או בשעות שכבר אין בהם קבלת קהל. ניסיתי בלי סוף לחסוך ריצות פיזיות למשרדי ממשלה, רשויות מקומיות, בתי משפט, רשות המיסים, משרדי הוצאה לפועל והרשימה עוד ארוכה. ביקשו ממני לשלוח פקסים וטענו שאי אפשר לשלוח במיילים. ביקשתי לפתוח אזור אישי במחשב ואמרו לי שאני חייב להגיע פיזית כדי לקבל סיסמה, כשביקשתי טלפון של בעל תפקיד, שלחו אותי לנסות את מזלי ולהתקשר רק למוקדים ארציים שבהם אתה מתייבש מינימום 20 דקות על הקו.

נתקלתי בתופעה (ויסלחו לי החריגים שאינם כאלה), שכמעט כל פקיד ופקידה מתנהגים אלי באטימות מהכיסא שלהם. כששאלתי מדוע המדינה מתנהלת כאילו שעכשיו זה 15-20 שנה אחורה, גיחחו לי בפנים ואמרו לי שאני דון-קישוט אם אני חושב שאני אצליח לשנות אפילו משהו קטן..  מאוד נעלבתי. גם עלבון אישי וגם עלבון בשביל כל העם. למרות מצב אישי לא סימפטי בכלל (מילים עדינות למצב שבו הכל מעוקל ואין לך גרוש בכיס), ביקשתי להיפגש עם מנהלים ממש בכירים ולנסות ל"העיר אותם", אבל.. נחסמתי. הבנתי שהכל רק סיסמאות ושכאזרח אני לא באמת מעניין אף אחד, למרות ששירתתי נאמנה את המדינה היקרה שלי ביחידות לוחמות שנים רבות.

כל התקופה חשבתי לעצמי : אם אני, שדובר עברית רהוטה, בעל רקורד צבאי וכלכלי טובים עד הקריסה, בעל ביטחון עצמי ואסרטיביות, שלא נוהג לוותר ולהיכנע בקלות, הגעתי למצב של להיות על הסף של "להרים ידיים" ולהתייאש, מה ריבונו של עולם, אמורים לעשות אנשים בעלי קשיי שפה, מובטלים, קשישים או צעירים חסרי ניסיון, או פשוט אנשים שלא התמזל מזלם והחיים שלהם קשים מאוד לאורך זמן על גבול ההישרדות? הבטחתי והתחייבתי לעצמי, שכאשר יגיע היום שבו אסיים את התקופה הארורה הזו, אני אעשה מעשה במסגרת פרויקט שייקרא: נטו לעם. בת הזוג הנהדרת שלי, אורלי היקרה, עודדה אותי מאוד. מיזם לינקלי התחיל רק מהרעיון של גופים ציבוריים. רציתי שיהיו זמינים בקליק לכל אזרח. אדגיש בפניכם, שפניתי למדינה כדי לקבל סיוע בהלוואה לטובת המיזם ונתקלתי בסירוב משני טעמים:

1. הרקע הכלכלי מהשנים האחרונות הוא חסם.

2. אין למיזם צורך ואין לו ערך מוסף והתכנות.

כן-כן, קראתם נכון. המדינה ונציגיה חושבים שאין לכם צורך להשיג בקלות כל גוף וכל בעל תפקיד! זה רק נתן לי דרייב יותר חזק להרים לאוויר את לינקלי. המודל העסקי ושילוב העסקים והמנגנון הכולל של הצעות המחיר בקליק הגיע רק בשלב מאוחר יותר, כאשר הבנתי שאם לא תהיינה הכנסות למיזם…אני עומד לחזור לתקופה בעייתית בסבב נוסף…

מפה והלאה תוכנן לינקלי בשלמותו והרי הוא לפניכם. אני מבטיח לכם שגם את המענה לצורך שלכם לקבל שירות עסקי פרטי מהיר ואיכותי, שיפרתי עבורכם באופן מאוד מאוד ידידותי, שחוסך לכם זמן וכסף. אני ממש מודה לכם אם החזקתם מעמד וקראתם והגעתם עד כאן ופונה אליכם בבקשה אישית: אני זקוק לסיוע שלכם בהפצת לינקלי בכל דרך ולכל מי שאתם מכירים ושחשוב לכם שיחסוך זמן, כסף ועצבים . פרויקט לינקלי נטו לעם שלב ב' כבר מהדהד בראשי, אבל מוקדם עדיין לדבר עליו. אני וכל צוות האתר מקווים שתמצאו בלינקלי תועלת ושתעשו בו שימוש. אנחנו קשובים לכל פנייה שלכם באמצעות עמוד צור קשר.

 

שלכם, אייל זמיר

אהבתם את המאמר? שתפו:

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

אם אהבת את המאמר הזה, יש לנו עוד מידע שיכול לעניין אותך:

מיזם חדשני לינקלי

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג

ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג של לינקלי. כל מידע הרלוונטי ביותר בתחום הצרכנות בישראל

מדריך חינם לספקים ולנותני שירות

המדריך המלא לספקים ולנותני שירות כל הטיפים והסודות שחובה לדעת על גיוס לקוחות ברשת ושמירה עליהם לאורך זמן. זמין עכשיו להורדה בחינם

לינקלי - משנים את כללי החיפוש

מדריך חינם ללקוחות וצרכנים

מדריך חובה לכל צרכן בישראל! המדריך המלא לצרכנים לנצח את השירות הבירוקרטי ולנהל צרכנות נבונה באינטרנט

לינקלי לוגו

ההרשמה מוקדמת ללינקלי כבר החלה!

ביחד משנים את כללי החיפוש. פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המאפשרת לך למצוא את השירות הרלוונטי לכל צורך במינימום זמן ומאמץ.