מגוון הגולשים שנכנסים ללינקלי הוא מגוון ורחב מאוד מכיוון שהם מחפשים מוסדות ציבור ומשרדי ממשלה מכל הסוגים והמינים, אך גם בעלי מקצוע, פרילנסרים, שירותים מקצועיים וחנויות.
אנחנו דוגלים בגישה של "הכול במקום אחד". כאן זה במה מרכזית עם מנוע חיפוש חדשני ומתקדם .אתם יכולים להיחשף בקלות לכל תושב בישראל, ולקבל לידים איכותיים ומאוד ממוקדים מתנועה מאוד רחבה ומגוונת שמגיעה לאתר. בלינקלי ממשק הניהול והאזור האישי של הספקים הוא המתקדם, הנוח והיעיל ביותר בשוק ובלחיצה אחת תוכלו לעדכן את כל פרטי העסק שלכם בקלות. יתרון נוסף הוא חבילות פרסום אטרקטיביות במחיר בלי הפתעות בדרך.
החבילות בלינקלי מתחלקות לשלושה סוגים: מסלולי מינויים (מסלול חינמי, מסלול משודרג ומסלול הכסף), חבילות הלידים (גם בשיטת כל הקודם זוכה וגם בלעדיים ישירות מדף העסק שלכם בלינקלי) שניתן להחליט אם לרכוש אותם בזמן אמת, וקידום ופרסום על פי קטגוריה בהתאם למיקום גאוגרפי של מתן השירות של העסק.
לכל אחד עומדת היכולת להירשם במנוי במסלול החינמי ולהשתמש בדף עסק בלינקלי. הרשמה במסלול החינמי גם מאפשרת לכם לרכוש חבילת קידום או חבילת לידים. במנוי המשודרג ובמנוי הכסף קיימת חשיפה משופרת ומתקדמת והיתרונות המרכזיים של חבילות אלו הן : מחיר אטרקטיבי וללא תחרות, זמינות משופרת בקליק לטובת לקוחות פוטנציאליים, פונקציות מורחבות ללא הגבלה, אפשרות חיבור לווטסאפ ולרשתות החברתיות, ניהול רשת עם סניפים ועוד.
מסלולי המנויים : ניתן לרכוש את מסלולי המנוי גם בתשלום חודשי המתחדש אוטומטית וניתן להפסיק את החידוש האוטומטי בכל רגע נתון. את מסלולי המנוי ניתן גם לרכוש לתקופות מוגדרות מראש ללא יכולת החזר ובתמורה לקבל הנחה משמעותית, עפ"י המפורט בטבלה.
חבילות הקידום והפרסום : ניתן לרכוש את החבילות האלו למספר תקופות מוגדרות מראש, ללא יכולת החזר. ככל שהתקופה ארוכה יותר, ההנחה משמעותית יותר, עפ"י המפורט בטבלה. מודגש שרכישה חוזרת של חבילת קידום ופרסום שלא חודשה, מותנית בכך שהמקום לא נרכש ע"י ספק אחר.
חבילות הלידים: מוצעים לכם 10 מסלולים שונים לבחירתכם. בתשובה הבאה תוכלו להבין יותר כיצד זה עובד.
ברוב האתרים, בעלי עסקים משלמים מראש על חבילות של הרבה לידים, ורוב הלידים האלו כבר עברו כמה וכמה "ידיים". לבעל העסק אין בכלל שליטה על איכות הלידים. זה ממש לא משנה אם הלידים נשלחו לבעל העסק כאשר הוא נמצא בחופשה, כאשר מבקש השירות נמצא במיקום רחוק מאוד, או שהוא פשוט לא פנוי לטפל בהם. התוצאה היא לידים פשוט לא רלוונטיים, או לקוחות "קרים" שכמעט ולא ניתן למכור להם. בשיטה המהפכנית של לינקלי, לאחר רכישת חבילה, תוכלו אתם בעצמכם להחליט בזמן אמת, האם אתם מעוניינים בליד שמוצע לכם ממש עכשיו. כאשר תאשרו את קבלת פרטי הליד, הוא יופחת אוטומטית ממספר הלידים של החבילה שרכשתם. בכל רגע נתון תוכלו לדעת באזור האישי שלכם כמה לידים נותרו לכם מתוך החבילה וגם לנהל בקלות בעצמכם מעקב טיפולי בכל ליד. אנו ממליצים לרכוש את המסלול שאתם מוצאים אותו כמתאים ביותר לעסק שלו.
בלינקלי ניתן לבחור או לשלב בין שני סוגים של לידים : לידים "אחד על אחד" מול הלקוח ולידים בשיטת המכרז, בה אתם ועוד שלושה בעלי עסקים לכל היותר (רק במידה והמערכת איתרה עד 4 ספקים כרלוונטיים ללקוח), שולחים הצעות מחיר ללקוחות. טיפ: מומלץ לחזור ללקוח הפוטנציאלי בשעה שהוא ציין שנוח לו לשוחח.
מנוע החיפוש ומנגנון הצעת המחיר בלינקלי ממוקדים ומתקדמים מאוד, עבור הנוחות והחיסכון בזמן של הגולשים, כשהם מחפשים פתרון לצורך שלהם לפי שירותים מדויקים או מיקום. לדוגמה, גולש שמחפש מאמן עסקי בדרום לא יופנה למאמן עסקי בשרון וגם לא יופנה לבעל עסק שהוא מאמן אישי אם הוא לא סימן במפורש בתהליך ההרשמה במילות המפתח שהוא גם מאמן עסקי. גם המגבלה האוטומטית של מספר מצומצם של ספקים שמתאפשר להם לרכוש לידים כדי לתת הצעות מחיר ופתרון ללקוח, הופכת את הלידים לסופר איכותיים.
כאמור, כל הלידים אצלנו הם סופר איכותיים, "חמים" וממוקדים, הליד האישי הוא יקר יותר מהליד בשיטת המכרז. ככל שחבילת הלידים גדולה יותר, המחיר פר ליד אטרקטיבי יותר. ניתן לראות פירוט מלא של כל סוגי החבילות בתפריט העליון באתר: קידום מכירות ופרסום לבעלי עסקים.
ניתן לצפות בכל הסטטיסטיקות על העסק, ביתרת הלידים באזור האישי של העסק. אין מגבלת זמן. אתם ורק אתם כבעלי העסק, תחליטו האם לרכוש ליד כשהוא מוצע לכם ובקצב שנוח לכם. את הסיסמא לאזור האישי תקבלו בעת תהליך ההרשמה. מהאזור האישי גם תוכלו לנהל ולעקוב ממש בקלות אחרי סטאטוס הטיפול בלידים שלכם ובקשר מול הלקוחות.
ככל שהפרטים במהלך הרישום יהיו מדויקים יותר, כך הפניות שהעסק יקבל יהיו מדויקות יותר בהתאמה. לכל קטגוריה יש קטגוריות משנה לבחירה והכנו עבורכם מראש רשימה של מילות מפתח ספציפיות שהגולשים מחפשים. חשבנו על הזמן היקר שלכם, כל שנותר לכם הוא לבחור ממש מהר ופשוט ולסמן בקליק את מילות המפתח ואת הפרמטרים לסינון שרלוונטיים לעסק שלכם. באופן זה ייחסך מכם הצורך לעדכן את הדף שוב פעם בעתיד ובנוסף אתם עלולים לגלות חוות דעת כועסת ודירוג נמוך בדף העסק שלכם אם יתברר ללקוח שגר בדימונה ומעוניין בהובלה, שאתם מטעים אותו. (העסק מופיע כנותן שירות הובלה בכל הארץ ובפועל הוא התכוון "מגדרה עד חדרה").
אנחנו מאוד ממליצים לכם להירשם לרשימת התפוצה שלנו אם אתם רוצים לדעת מה חדש ואילו פונקציות חדשות נוספו לאתר. אנחנו מבטיחים לא להפגיז אתכם במסרים שיווקיים וחומרים פרסומיים, אלא רק על מה שחשוב באמת. יתכן ונצא במבצעי עידוד מכירות ומבצעים ממוקדים ללקוחות ושווה שתדעו מזה בזמן ותשקלו להשתתף. נשתמש בזה גם כדי לעדכן את כל הספקים בעדכונים שיסייעו לכם להגדיל את רווחיות העסק שלכם. חוץ מזה, בינינו… תמיד תוכלו לבחור להסיר את עצמכם מהרשימה בהמשך. אם לא תנסו אותנו – איך תדעו שזה כדאי לכם? אגב, אם יש לכם נושאים מסוימים שאתם חושבים שיהיו מעניינים עוד ספקים ותרצו שנכתוב עליהם ונעדכן אתכם, כתבו לנו על זה באמצעות עמוד צור קשר ידידותי שהכנו עבורכם באזור האישי.
להלן הסיפור האישי ובאופן גלוי ושקוף, של מייסד ובעלי האתר, אייל זמיר, בן 52, סא"ל במילואים:
חוויתי בשנים האחרונות משבר אישי ומשפחתי וקריסה כלכלית כואבת. בתקופה זו נזקקתי להמון מידע, חיפשתי טפסים, הגעתי למוסדות ציבוריים שונים ביום שהם סגורים או בשעות שכבר אין בהם קבלת קהל. ניסיתי בלי סוף לחסוך ריצות פיזיות למשרדי ממשלה, רשויות מקומיות, בתי משפט, רשות המיסים, משרדי הוצאה לפועל והרשימה עוד ארוכה. ביקשו ממני לשלוח פקסים וטענו שאי אפשר לשלוח במיילים. ביקשתי לפתוח אזור אישי במחשב ואמרו לי שאני חייב להגיע פיזית כדי לקבל סיסמה, כשביקשתי טלפון של בעל תפקיד, שלחו אותי לנסות את מזלי ולהתקשר רק למוקדים ארציים שבהם אתה מתייבש מינימום 20 דקות על הקו. נתקלתי בתופעה (ויסלחו לי החריגים שאינם כאלה), שכמעט כל פקיד ופקידה מתנהגים אלי באטימות מהכיסא שלהם. כששאלתי מדוע המדינה מתנהלת כאילו שעכשיו זה 15-20 שנה אחורה, גיחחו לי בפנים ואמרו לי שאני דון-קישוט אם אני חושב שאני אצליח לשנות אפילו משהו קטן.. מאוד נעלבתי. גם עלבון אישי וגם עלבון בשביל כל העם. למרות מצב אישי לא סימפטי בכלל (מילים עדינות למצב שבו הכל מעוקל ואין לך גרוש בכיס), ביקשתי להיפגש עם מנהלים ממש בכירים ולנסות ל"העיר אותם", אבל.. נחסמתי. הבנתי שהכל רק סיסמאות ושכאזרח אני לא באמת מעניין אף אחד, למרות ששירתתי נאמנה את המדינה היקרה שלי ביחידות לוחמות שנים רבות. כל התקופה חשבתי לעצמי : אם אני, שדובר עברית רהוטה, בעל רקורד צבאי וכלכלי טובים עד הקריסה, בעל ביטחון עצמי ואסרטיביות, שלא נוהג לוותר ולהיכנע בקלות, הגעתי למצב של להיות על הסף של "להרים ידיים" ולהתייאש, מה ריבונו של עולם, אמורים לעשות אנשים בעלי קשיי שפה, מובטלים, קשישים או צעירים חסרי ניסיון, או פשוט אנשים שלא התמזל מזלם והחיים שלהם קשים מאוד לאורך זמן על גבול ההישרדות? הבטחתי והתחייבתי לעצמי, שכאשר יגיע היום שבו אסיים את התקופה הארורה הזו, אני אעשה מעשה במסגרת פרויקט שייקרא: נטו לעם. בת הזוג הנהדרת שלי, אורלי היקרה, עודדה אותי מאוד. מיזם לינקלי התחיל רק מהרעיון של גופים ציבוריים. רציתי שיהיו זמינים בקליק לכל אזרח. אדגיש בפניכם, שפניתי למדינה כדי לקבל סיוע בהלוואה לטובת המיזם ונתקלתי בסירוב משני טעמים: 1. הרקע הכלכלי מהשנים האחרונות הוא חסם. 2. אין למיזם צורך ואין לו ערך מוסף והתכנות. כן-כן, קראתם נכון. המדינה ונציגיה חושבים שאין לכם צורך להשיג בקלות כל גוף וכל בעל תפקיד! זה רק נתן לי דרייב יותר חזק להרים לאוויר את לינקלי. המודל העסקי ושילוב העסקים והמנגנון הכולל של הצעות המחיר בקליק הגיע רק בשלב מאוחר יותר, כאשר הבנתי שאם לא תהיינה הכנסות למיזם…אני עומד לחזור לתקופה בעייתית בסבב נוסף. .. מפה והלאה תוכנן לינקלי בשלמותו והרי הוא לפניכם. אני מבטיח לכם שגם את המענה לצורך שלכם לקבל שירות עסקי פרטי מהיר ואיכותי, שיפרתי עבורכם באופן מאוד מאוד ידידותי, שחוסך לכם זמן וכסף. אני ממש מודה לכם אם החזקתם מעמד וקראתם והגעתם עד כאן ופונה אליכם בבקשה אישית: אני זקוק לסיוע שלכם בהפצת לינקלי בכל דרך ולכל מי שאתם מכירים ושחשוב לכם שיחסוך זמן, כסף ועצבים . פרויקט לינקלי נטו לעם שלב ב' כבר מהדהד בראשי, אבל מוקדם עדיין לדבר עליו. אני וכל צוות האתר מקווים שתמצאו בלינקלי תועלת ושתעשו בו שימוש. אנחנו קשובים לכל פנייה שלכם באמצעות עמוד צור קשר.
שלכם, אייל זמיר
אהבתם את המאמר? שתפו:
אם אהבת את המאמר הזה, יש לנו עוד מידע שיכול לעניין אותך:
ראו עוד מאמרים מעניינים מהבלוג של לינקלי. כל מידע הרלוונטי ביותר בתחום הצרכנות בישראל
המדריך המלא לספקים ולנותני שירות כל הטיפים והסודות שחובה לדעת על גיוס לקוחות ברשת ושמירה עליהם לאורך זמן. זמין עכשיו להורדה בחינם
מדריך חובה לכל צרכן בישראל! המדריך המלא לצרכנים לנצח את השירות הבירוקרטי ולנהל צרכנות נבונה באינטרנט
ביחד משנים את כללי החיפוש. פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המאפשרת לך למצוא את השירות הרלוונטי לכל צורך במינימום זמן ומאמץ.